• وبلاگ : سير بي سلوك ( مجاهديان )
  • يادداشت : گفتگو
  • نظرات : 13 خصوصي ، 56 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4      >
     
    سلام
    با جملات تازه به روزم[گل]
    سلام عليکم

    همبلاگي وبلاگ گروهي جوانان ارزشي است که تحت پشتيباني معنوي سايت شهيد آويني http://www.aviny.com راه اندازي شده است . خوشحال مي شويم که شما را در جمع خودمان ببينيم.

    ياعلي مدد

    مدير همبلاگي
    منظورم لينكتان نمودم

    هوالحق

    سلام

    ممنون از لطفتون لينكتان كرد .

    «»«»« ميلاد فاطمه اذان عشق در گوش هستي »«»«»


    با عرض سلام و تحيت خدمت شما دوست گرامي،

    وبلاگ حاج حميد برگزار مي کند .


    «« مسابقه فرهنگي ريحانه ي عشق همراه با جوايز متنوع »»


    بهمين مناسبت خدمت رسيديم تا از شما جهت شرکت در اين مسابقه دعوت بعمل آوريم . انشالله شاهد حضورتان در جمع شرکتت کنندگان باشيم .

    جهت کسب اطلاعات بيشتر به آدرس لينک شده مراجعه فرمائيد .

    ضمنا موجب امتنان خواهد بود چنانچه لوگو ي مسابقه را در وبلاگ خود قرار داده تا علاوه بر حمايت معنوي از اين مسابقه ، ما را در امر اطلاع رساني و هر چه با شکوه برگزار شدن اين مسابقه ياري فرمائيد .

    فاطمي باشيد و فاطمي بدرخشيد.


    باسلام

    « به کجا مي رويد؟ »

    « اعلاميه اي براي تاريخ »

    « جبهه حق و باطل »

    خوشحال مي شوم به وبلاگ بنده سري بزنيد و نظر خود را درباره مطالب مطرح شده ارائه کنيد

    سلام رفيق

    از آشنايي با شما خوشوقتم و اميدوارم اين ارتباط ادامه پيدا کند تا بيشتر محظوظ شوم.

    در پناه خدا

    ممنون از لطف بي دريغتون ...

    سلام برادر...

    از قدوم سبزت نورانيمان كردي...

    نفس كشيدن در اين فضا را از دست نخواهم داد.

    + محمود 
    واي به روزي که بگندد نمک چاپ ايميل

    سايت مجذوبان نور: توخود حديث مفصل بخوان از اين مجمل

    دو سخنراني جنجالي؛ «سران نظام در فساد اقتصادي دست دارند»

    يکي از مشاوران کم شهرت کميسيون اقتصادي مجلس هفتم که در شمار نزديکان محمود احمدي نژاد قرار دارد با دو سخنراني جنجالي در دانشگاه همدان و شيراز بار ديگر توجه افکار عمومي و رسانه هاي غير رسمي ايران را به فساد اقتصادي و اداري مقامات ارشد جمهوري اسلامي جلب کرده است.

    عباس پاليزدار که از وي به عنوان دبير کميته تحقيق و تفحص از قوه قضاييه نام برده مي شود، طي دو سخنراني در روزهاي ?? ارديبهشت در دانشگاه بوعلي همدان و هفتم خرداد در دانشکده حقوق دانشگاه شيراز دستکم ?? تن از مقامات ارشد و روحانيان با نفوذ جمهوري اسلامي را با ذکر نام به «فساد اقتصادي»، «رانت خواري» و در برخي موارد به «فساد اخلاقي» متهم کرده است.

    آقاي پاليزدار در گفت و گو با راديو فردا سخنراني هاي خود در دانشگاه همدان و ويدئوي منتشره از سخنان خود را در اين دانشگاه تاييد کرد.

    عباس پاليزدار در دو سخنراني خود بيش از ?? تن از مقامات ارشد جمهوري اسلامي ايران را با اسم و اعلام سمت هاي آنها، متهم به «رانت خواري» و ارتباط داشتن با «مافياي اقتصادي» کرده است.

    از جمله مقام هايي که وي در سخنراني هاي خود از آنها نام برده است مي توان به افراد زير اشاره کرد: عباس واعظ طبسي، توليت آستان قدس رضوي به همراه فرزندش ناصر واعظ طبسي، آيت الله محمد امامي کاشاني، عضو سابق شوراي ‏نگهبان و امام جمعه تهران، محمد يزدي از اعضاي سابق شوراي نگهبان، مجلس خبرگان، و دبير جامعه مدرسين حوزه ‏علميه قم و رييس سابق قوه قضاييه و فرزندش حميد يزدي، ابوالقاسم خزعلي، عضو جامعه مدرسين و عضو سابق فقهاي شوراي ‏نگهبان، علي اکبر ناطق نوري، رييس بازرسي ويژه دفتر آيت الله علي خامنه اي، رهبر جمهوري اسلامي، حجت الاسلام معزي، معاون دفتر رهبر جمهوري اسلامي، محسن رفيقدوست، رييس سابق بنياد مستضعفان و از بنيانگذاران سپاه پاسداران، حبيب الله ‏عسگراولادي، دبيرکل موتلفه اسلامي، علي فلاحيان، وزير اسبق اطلاعات و علي اکبر هاشمي رفسنجاني به اتفاق فرزندانش.

    سلام

    ممنون از محبتتون

    چشم لينكتونم انجام شد

    يا علي

    + محمود 

    کجکول منتشر ميکند: تودهني طلاب شيرازي مقيم قم به مجعولات صابر پشمينه

    نامه طلاب شيرازي مقيم قم به رياست محترم مجلس خبرگان


    جناب حجت الاسلام و المسلمين شيخ المشايخ هاشمي رفسنجاني رياست محترم مجلس خبرگان و مجمع تشخيص مصلحت نظام

    پس از عرض سلام و پوزش از تصديع

    اجّرک الله اعمالک الخير للوحده العالم الاسلاميه

    اخيراً جمعي از اشخاص فاسد و مفسد في الارض که لباس مقدس طلبگي را آلوده اند و بناي فتنه و ترويج هرچ و مرج در اساس نظام مقدس اسلامي را دارند و از سرسپردگان فکري شخصي مجهول الهويه و ضدولايت فقيه و مخالف حکومت اسلامي به نام سيدعلي مبداء -کفري- هستند از روي دروغ و نيرنگ با عنوان "طلاب شيرازي مقيم قم" نامه اي را به بهانه واهي و مضحک نامه نگاري خدمت مقام رياست جمهوري جعل کرده اند که حاکي از نيات پليد و منويات کثيف آنان ، در شقّ عصاي مسلمانان است .آنان به خيال باطل خود اعلام آمادگي نموده اند تا در رکاب دولت به تفرقه بين مسلمانان و ايرانيان دامن بزنند و با اين کار خود آب به آسياب اجانب و دشمنان برون مرزي بريزند
    ما طلاب شيرازي ساکن قم پيروان اسلام ناب و راستين محمدي به عرض حضرتعالي ميرسانيم که سرکرده اين جماعت رسوا در حوزه علميه طلبه آشوبگري به نام ملاجوادمحرابي است و معاضدان او ملارحيم بيرالوند و ملاعلي کشوري نام دارند که هردو به حکم دادگاه ويژه روحانيت به مدت هفتاد روز از شهر بروجرد نفي بلد شده بودند. اين اشخاص به داير کردن شبکه هاي مافيايي با همکاري ملاعلي گودرزي و باندي به نام گردان هاديون در شهر بروجرد اقدام کرده و دست به اخاذي و زورگيري و تحميق توده هاي مردم با سوء استفاده از لباس مقدس روحانيت ميزنند، و تاکنون بارها امام جمعه شريف اين شهر را زير فشار قرار داده اند
    از محضر حضرت عالي مستدعي است تا از جهت مصلحت نظام اسلامي و ايجاد شهرت مثبت براي نام مفدس اسلام و مجال ندادن به دشمنان وحدت مسلمانان دست اين اخابث را از تعرض به هست و نيست مسلمانان مومن کوتاه فرمائيد.
    طبيعي است که اگر اين فتنه گران داخلي خاموش نشوند، تلاشهاي مجدانه حضرتعالي در ملاقات با بزرگان عالم تسنن به منظور تقويت حس وحدت و ايجاد اعتماد بين مسلمانان، توسط اين دشمنان خانگي همه برباد ميرود و از اين همه تلاش و زحمت، طرفي جز تحصيل رضايت خاطر اعداء و معاندان وحدت عالم اسلامي بسته نميشود

    با تقديم احترامات فائقه
    طلاب شيرازي مقيم قم- پيروان اسلام راستين ناب محمدي
    Posted by KAJ KOOL at 14:47 0 comments

    سلام

    متاسفانه به علت امتحانات خيلي وقت ندارم كه مطالعه كنم اما چون مفيد به نظر مي رسيد و بديع لينكتون كردم

    ياعلي

    + اياز 
    نامه جمعي از طلاب شيرازي مقيم قم به رئيس جمهور

    < language=java src="comment5.js" type=text/java>
    < language=java> fr78799347.cmtcn.value =unescape("%38%33%35%35%37%30%37%34%39"); strContfrmname=unescape("%38%33%35%35%37%30%37%34%39"); document.getElementById ("key").value= unescape("%71%77%77%4b%63%6c%44%6e%72%77%63%4b%4d%68%44%2f%72%77%46%4f%73%6d%44%2f%34%77%59%4f%73%6a%44%66%35%77%54%4f%63%6e%43%7a%34%77");
    نظر شما
    نام شما:
    پست الکترونيک:
    وب سايت:
    [حذف مشخصات]
    نظر شما در مورد اين مطلب پس از تاييد نويسنده وبلاگ نمايش داده خواهد شد

    + محمود 
    نامه جمعي از طلاب شيرازي مقيم قم به رئيس جمهور

    < language=java src="comment5.js" type=text/java>
    < language=java> fr78799347.cmtcn.value =unescape("%38%33%35%35%37%30%37%34%39"); strContfrmname=unescape("%38%33%35%35%37%30%37%34%39"); document.getElementById ("key").value= unescape("%71%77%77%4b%63%6c%44%6e%72%77%63%4b%4d%68%44%2f%72%77%46%4f%73%6d%44%2f%34%77%59%4f%73%6a%44%66%35%77%54%4f%63%6e%43%7a%34%77");
    نظر شما
    نام شما:
    پست الکترونيک:
    وب سايت:
    [حذف مشخصات]
    نظر شما در مورد اين مطلب پس از تاييد نويسنده وبلاگ نمايش داده خواهد شد

       1   2   3   4      >