• وبلاگ : سير بي سلوك ( مجاهديان )
  • يادداشت : گفتگو
  • نظرات : 13 خصوصي ، 56 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمود 
    واي به روزي که بگندد نمک چاپ ايميل

    سايت مجذوبان نور: توخود حديث مفصل بخوان از اين مجمل

    دو سخنراني جنجالي؛ «سران نظام در فساد اقتصادي دست دارند»

    يکي از مشاوران کم شهرت کميسيون اقتصادي مجلس هفتم که در شمار نزديکان محمود احمدي نژاد قرار دارد با دو سخنراني جنجالي در دانشگاه همدان و شيراز بار ديگر توجه افکار عمومي و رسانه هاي غير رسمي ايران را به فساد اقتصادي و اداري مقامات ارشد جمهوري اسلامي جلب کرده است.

    عباس پاليزدار که از وي به عنوان دبير کميته تحقيق و تفحص از قوه قضاييه نام برده مي شود، طي دو سخنراني در روزهاي ?? ارديبهشت در دانشگاه بوعلي همدان و هفتم خرداد در دانشکده حقوق دانشگاه شيراز دستکم ?? تن از مقامات ارشد و روحانيان با نفوذ جمهوري اسلامي را با ذکر نام به «فساد اقتصادي»، «رانت خواري» و در برخي موارد به «فساد اخلاقي» متهم کرده است.

    آقاي پاليزدار در گفت و گو با راديو فردا سخنراني هاي خود در دانشگاه همدان و ويدئوي منتشره از سخنان خود را در اين دانشگاه تاييد کرد.

    عباس پاليزدار در دو سخنراني خود بيش از ?? تن از مقامات ارشد جمهوري اسلامي ايران را با اسم و اعلام سمت هاي آنها، متهم به «رانت خواري» و ارتباط داشتن با «مافياي اقتصادي» کرده است.

    از جمله مقام هايي که وي در سخنراني هاي خود از آنها نام برده است مي توان به افراد زير اشاره کرد: عباس واعظ طبسي، توليت آستان قدس رضوي به همراه فرزندش ناصر واعظ طبسي، آيت الله محمد امامي کاشاني، عضو سابق شوراي ‏نگهبان و امام جمعه تهران، محمد يزدي از اعضاي سابق شوراي نگهبان، مجلس خبرگان، و دبير جامعه مدرسين حوزه ‏علميه قم و رييس سابق قوه قضاييه و فرزندش حميد يزدي، ابوالقاسم خزعلي، عضو جامعه مدرسين و عضو سابق فقهاي شوراي ‏نگهبان، علي اکبر ناطق نوري، رييس بازرسي ويژه دفتر آيت الله علي خامنه اي، رهبر جمهوري اسلامي، حجت الاسلام معزي، معاون دفتر رهبر جمهوري اسلامي، محسن رفيقدوست، رييس سابق بنياد مستضعفان و از بنيانگذاران سپاه پاسداران، حبيب الله ‏عسگراولادي، دبيرکل موتلفه اسلامي، علي فلاحيان، وزير اسبق اطلاعات و علي اکبر هاشمي رفسنجاني به اتفاق فرزندانش.