• وبلاگ : سير بي سلوك ( مجاهديان )
  • يادداشت : بحر در كوزه
  • نظرات : 5 خصوصي ، 25 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    مسيحيت را نبايد از روي نظرات ولتر و .. . فهميد حتي رفتارهاي اشتباه افرادي كه در كشورهاي به نام مسيحي زندگي مي كنند معيار مسيحيت نيست.

    معيار مسيحيت انجيل است. مسيح هيچ موقع شمشير برنداشت و ترويج مسيحيت بوسيله خبر خوش نجات بوده است . اگر گاهي از زور استفاده كرده اند گناه و اشتباه كرده اند.

    در مورد تفسير آيات انجيل و تورات در خدمت شما هستم.

    من شما را دوست دارم و مي خواهم آنچه خود چشيده ام شما هم بچشيد.

    پاسخ

    شما در اظهار نظر اولتون آدرس وبلاگ اصلي خود به نام (جفاي مسيحيان) را گذاشتي كه در آن با كمال آزادي هر چه فحش است نثار جمهوري اسلامي كردي و هر چه دروغ و تهمت و پليدي و پستي بود را بي باكانه به نظام مقدس جمهوري اسلامي نسبت دادي!! حالا چه شد كه از در رحمت درآمدي و آدرس وبلاگ خود را به (انجيل عيسي مسيح به زبان فارسي) تغيير دادي؟! قسم حضرت مسيح را قبول كنيم يا دم خروس را؟! نكند در قاموس مسيحيان به اين مي گويند صداقت و يكرنگي؟! واي اگر از پس امروز بود فردايي!جهت اطلاع و قضاوت خوانندگان عزيز وبلاگ سير بي سلوك، آدرس وبلاگ ضد انساني (جفاي مسيحيان) را در اينجا ثبت مي كنم تا خود ملاحظه كنند سوء استفاده افراد كم ظرفيت از رأفت نظام اسلامي چه آثاري دارد!!! و پيشاپيش از اينكه خاطرشان را مكدر ساختم پوزش مي طلبم! http://jafa7.blogfa.com/